Är du vår nästa medarbetare?

Extrapersonal till Hotel von Kraemer

Arbetsuppgifter

I din roll som extrapersonal kommer du arbeta i vår hotellreception och restaurang. Du har det övergripande ansvaret för hotellets gäster samt är vårt ansikte utåt under ditt arbetspass. Arbetsuppgifterna är varierande och innehåller förutom in- och utcheckning av hotellgäster, hantering av telefonväxel, bokningar samt vanligt förekommande arbetsuppgifter i en hotellreception. Enklare barservering samt sedvanliga restaurangsysslor. Under konferenssäsongen ingår möblering och förberedelse av konferenslokaler, viss städning ingår också. Merparten av arbetstillfällena ligger under helg och lovdagar, så du som studerar eller arbetar extra någon annan stans passar detta utmärkt.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har en stark känsla för service och tycker om att arbeta med människor. Du är ansvarstagande, pålitlig, flexibel och van att arbeta självständigt. Vi värdesätter att du är positiv och har ett varmt och professionellt bemötande mot våra gäster och dina medarbetare. Minst två år yrkesvana från hotellreception krävs.

 

Frågor besvaras av hotellchef, Chana Da Silva, mobil: 073- 988 34 50 och receptionschef, Joakim Lindell, mobil: 072 – 514 89 00.

Intervjuer kan ske löpande så tveka inte att skicka in din ansökan snarast till jobb@hotelvonkraemer.se . Lön enligt överenskommelse.

Välkommen med din ansökan.